Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 08 липня по 19 липня 2019 року в приміщенні Бориспільського міськрайонного суду Київської області було проведено анонімне анкетне опитування громадян – відвідувачів суду щодо ефективності, якості роботи суду та доступності правосуддя.
В опитуванні взяли участь респонденти, які є безпосередніми учасниками судових процесів або їх представниками та відвідувачі суду.
Зокрема, учасникам опитування було запропоновано оцінити: доступність та повнота інформації про діяльність суду, що розміщена на стендах у приміщенні та веб-сайті суду, ступінь обізнаності з роботою судів та суддів у цілому, доброзичливість, тактовність працівників суду під час надання інформації громадянам від канцелярії суду, достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання, вільний доступ до побутових приміщень (туалетів), чистота та прибраність приміщень, достатність освітлення, зручність та комфортність під час перебування у суді, прояв працівниками апарату суду при спілкуванні: доброзичливіості, поваги, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу, професіоналізм, знання своєї справи, повноту та ясність наданої інформації, ухвалені судові рішення Бориспільським міськрайонним судом Київської області та якість роботи цього суду
Усього в опитуванні взяли участь 63 громадяни – відвідувачі суду. Аналіз результатів опитування громадян – відвідувачів суду показав наступні результати.
Щодо оцінки роботи суду отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети чи є доступною та повною інформація про діяльність суду, що розміщена на стендах у приміщенні та веб-сайті суду отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети щодо ступені обізнаності з роботою судів та суддів у цілому отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети щодо доброзичливості, тактовності працівників суду під час надання інформації громадянам від канцелярії суду отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети чи характерно для приміщень суду отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети щодо зручності та комфорту під час перебування у суді отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами: доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу, професіоналізм, знання своєї справи отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети щодо повноти та ясності наданої інформації отримані наступні результати (кількість відповідей):
На питання анкети чи вважаєте ухвалені Бориспільським міськрайонним судом Київської області судові рішення законними та справедливими отримані наступні результати (кількість відповідей):
Пропозиції респондентів щодо покращення діяльності суду:
Аналізуючи інформацію, отриману під час проведення опитування громадян - відвідувачів суду, слід зазначити, що відмічений достатній рівень зручності умов перебування громадян у суді, ефективності організації роботи суду, а також повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів та доброзичливість, тактовність працівників суду під час надання інформації громадянам. Крім того, більшість респондентів вважають достатнім обсяг інформації, який розміщений на стендах у приміщенні суду та на веб-сайті суду.
Щодо думки громадян про незалежність та неупередженість суду при розгляді справи та забезпеченості справедливого судового розгляду – вона також є досить позитивною.
Вважаємо за доцільне запланувати на другу половину 2019 року ведення обліку громадської думки про роботу суду на підставі регулярного суспільного моніторингу, шляхом проведення анкетування.