Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Установи організовують діловодство згідно із затвердженою інструкцією
Правила організації діловодства та архівного зберігання документів встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів та роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності (далі - установи) .
Наказ Мін'юсту № 1000/5, яким затверджено Правила, діє з 10 липня.
Організація діловодства в установах покладається на самостійні структурні підрозділи з діловодства (документаційного забезпечення), загальні відділи, канцелярії тощо, або ж на особу, відповідальну за діловодство в установі, — секретаря, діловода.
Організація діловодства в структурних підрозділах установ покладається на спеціально призначену для цього особу, в посадовій інструкції якої вказуються ці обов'язки.
Установи організовують діловодство згідно із затвердженою інструкцією з діловодства установи.
Відповідно, втратив чинність наказ Держкомітету архівів від 16.03.2001 № 16 про затвердження Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій.