Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІТИЧНЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ
організації розгляду звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів. Виконання вимог Законів України „ Про звернення громадян ” та „ Про статус народного депутата України ” за 2015 рік
На виконання тематики аналітичних досліджень (узагальнень) в Бориспільському міськрайонному суді Київської області проаналізовано інформацію щодо стану організації розгляду звернень громадян, запитів та звернень народних депутатів за 2015 рік.
Для належної організації роботи суд керується наступними нормативно-правовим актами:
Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про інформацію», Законом України «Про статус народного депутата», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (далі – Інструкція), із змінами, Інструкцією з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АР Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженою наказом ДСА України від 17.12.2013 № 173 (далі – Інструкція з діловодства), зі змінами та доповненнями.
З метою створення оптимальних умов для реалізації громадянами своїх законних прав та інтересів, прийом громадян у суді здійснюється згідно з законодавством України про звернення громадян у відповідності до Графіка особистого прийому громадян та представників юридичних осіб керівництвом суду. Головою суду Вознюком С.М. прийом проводиться перший, другий та четвертий четвер місяця з 8.30 год. до 17.30 год., заступником голови суду Борцем Є.О. кожен понеділок тижня з 8.30. до 13.00 год., відповідно до Правил внутрішнього розпорядку суду, які вивішуються в приміщенні суду на спеціально пристосованому стенді – дошці оголошень.
Відповідно до наказу голови Бориспільського міськрайонного суду Київської області відповідальною за діловодство про звернення громадян є керівник апарату суду.
Скарги, заяви та звернення, які надійшли до суду, реєструються в журналі вхідної кореспонденції за індексом першої літери прізвища заявника. Після цього діловодство за зверненнями громадян у суді ведеться згідно з вимогами Інструкції, яка передбачає реєстрацію звернень в реєстраційно-контрольних картках або в журналі реєстрації звернень (заяв, пропозицій, скарг). Конверти (вирізки з них) зберігаються разом із зверненням. Кожне звернення оформляється в обкладинку і документи підшиваються у хронологічному порядку, аркуші провадження нумеруються і складається їх опис.
Головою суду та його заступником ведеться журнал обліку особистого прийому громадян. Письмові звернення, подані на особистому прийомі, реєструються в реєстраційно-контрольних картках та розглядаються.
Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла.
На кожне звернення формується справа, номер якої відповідає порядковому номеру реєстраційно-контрольної картки, де зберігаються всі матеріали перевірки, копія відповіді заявнику.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Інформація стосовно роботи з розгляду звернень громадян обговорюється на оперативних нарадах.
У період з 01.01.2015 року по 31.12.2015 року до суду надійшла 66 заяв, 21 скарга, 17 адвокатських запитів, 2 депутатських запити.
Всі звернення, що надійшли від громадян та юридичних осіб до суду, розглянуті без порушень строків.
Своєчасний розгляд заяв та скарг громадян знаходиться під постійним контролем голови суду та керівника апарату суду.
Також, відповідно до наказу в.о. голови суду № 48 від 23.04.2013 року в суді затверджено Положення про забезпечення доступу до публічної інформації, яке розміщене на веб-сайті суду в рамках веб-порталу судової влади.
За 2015 рік до суду надійшло 20 письмових інформаційних запитів від громадян України, які розглянуто та надано відповіді у встановлені терміни.
Враховуючи наведене, стан організації роботи зі зверненнями громадян, запитами і зверненнями народних депутатів, виконання вимог Законів України «Про звернення громадян» та «Про статус народного депутата України» в Бориспільському міськрайонному суді Київської області протягом 2015 року можна вважати задовільним.
В.о.голови
Бориспільського міськрайонного суду Є.О.Борець
Київської області