Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Базові показники ефективності діяльності Бориспільського міськрайонного суду Київської області за 2016 рік
№ |
Базові показника ефективності діяльності суду |
За перше півріччя |
За рік |
1 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду, в т. ч., залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду;
|
911 |
911 |
56 |
56 |
||
2 |
кількість справ і матеріалів, що надійшли до суду |
5294 |
10727 |
3 |
кількість розглянутих справ і матеріалів |
5086 |
10215 |
4 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період. в т. ч.. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду |
1119 |
1423 |
79 |
117 |
||
5 |
кількість скасованих судових рішень |
92 |
261 |
6 |
кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду. в т. ч.. визнаних обгрунтованими |
10 |
21 |
4 |
5 |
||
7 |
середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в суді, на одного суддю. за наявності спеціалізації в суді (з розгляду кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення, з розгляду цивільних справ) середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді у суді на одного суддю по цих спеціалізаціях |
судді-криміналісти 457 судді цивілісти 370 |
слідчі судді 163 судді-криміналісти 774 судді-цивілісти 886
|
8 |
загальна кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) |
12696 |
25267 |
9 |
середня кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду) |
604 |
1098 |
10 |
кількість працівників апарату суду на одного суддю |
4 |
5 |
11 |
відсоток розглянутих справ |
96,07 % |
95,2% |
12 |
середня кількість розглянутих справ на одного суддю |
цивіл. 261 кримін. 427 |
цивіл. 652 кримін. 994 слідчі судді 162 |
13 |
відсоток скасованих судових рішень |
1,81 % |
2,55% |
14 |
кількість судових засідань з використанням режиму відеоконкференцзв'язку |
202 |
357 |
15 |
кількість виклику осіб до суду з використанням SMS-повідомлень |
6130 |
16356 |
16 |
наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавства та рішень ради суддів загальних судів ; щодо веб-сторінки суду |
+ |
+ |
17 |
результати опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду, з вказівкою дати цього опитування |
- |
З 08.06.2016 року по 22.06.2016 року |
|
За результатами анкетування «Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду»
(Додаток 6 Рішення РСУ №5)
В опитуванні приймали участь 11% респондентів віком від 18 до 25 років; 64 % респондентів віком від 26 до 39 років; 22 % респондентів віком від 40 до 59 років та 3 % респондентів віком 60 років і старше.
15 % від опитуваних мають середню та неповну середню освіту; 18 % базову вищу освіту, 59 % - повну вищу освіту, 8 % (інший рівень освіти) – аспірантура, середньо - спеціальна освіта.
Повну вищу юридичну освіту мають 49 % респондентів.
49 % опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 51 % - в іншому населеному пункті.
На наступне запитання №6 «У суді Ви представляєте...», 62% респондентів відмітили «1», 24 % респондентів зазначили «2», та 14 % респондентів зазначили «3».
На запитання №7 «Ви вважаєте себе...» 5 % респондентів відмітили «1», 27 % респондентів зазначили «2», 54 % респондентів зазначили «3», 3 % респондентів зазначили «4», 3 % респондентів зазначили «5», та 8 % респондентів зазначили «9».
На запитання №8 «Як часто Ви були учасником судового процесу», 38 % респондентів відмітили «1», 19 % респондентів зазначили «2», 43 % респондентів зазначили «3».
На запитання №9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?», 40% респондентів відмітили «1», 38 % респондентів зазначили «2», 10 % респондентів зазначили «3», та 12 % респондентів зазначили «5».
На запитання №10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?»,
10 % респондентів відмітили «1», 60 % респондентів зазначили «2», 27 % респондентів зазначили «3» та 3 % респондентів зазначили «4».
На запитання №11 «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?» 10 % респондентів відмітили «1», 21 % респондентів зазначили «2», 37 % респондентів зазначили «3» та 32 % респондентів зазначили «4».
На запитання №12 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду», 8 % респондентів відмітили «3», 38 % респондентів зазначили «4», 54% респондентів відмітили «5» та 3 % респондентів відмітили «9»,
Другий блок запитань.
Доступність суду.
На запитання: «чи легко Вам було знайти будівлю суду» - 70 % зазначили «5», 15 % зазначили «4», 5 % зазначили «3», 10 % зазначили «1»; «чи зручно Вам діставатися до будівлі і суду громадським транспортом» - 62 % зазначили «5», 10 % зазначили «4», 3 % зазначили «3», 8 % зазначили «1»; 17 % нічого не зазначили; «чи зручно паркувати автомобіль» - 43 % зазначили «5», 27 % зазначили «4», 13 % зазначили «3», 5 % зазначили «2», 3 % зазначили «1» та один респондент зазначив «9»; «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» 70 % респондентів відмітили «Ні», 3 % % респондентів зазначили «Так» та два респонденти зазначили «9»; «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» - 3 % зазначили «5», 13 % зазначили «4», 8 % зазначили «3», 54 % зазначили «2»; 13 % зазначили «1», та один респондент зазначив «9»; «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» - 16 % зазначили «5», 24 % зазначили «4», 8 % зазначили «3», 10 % зазначили «2»; 32 % зазначили «1», та два респонденти зазначили «9»; «чи давав графік рдботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» - 18 % зазначили «5», 16 % зазначили «4»,13 % зазначили «3», 8 % зазначили «2»; 38 % зазначили «1», та один респондент зазначив «9»; «чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - 13 % зазначили «5», 13 % зазначили «4», 8 % зазначили «3», 24 % зазначили «2»; 32 % зазначили «1», та три респонденти зазначили «9»;
В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»
На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання» - 24 % зазначили «5», 19 % зазначили «4», 13 % зазначили «3», 30 % зазначили «2» та 16 % зазначили «1»; «вільний доступ до побутових приміщень» - 32 % зазначили «5», 22 % зазначили «4», 8 % зазначили «3», 5 % зазначили «2»; 32 % зазначили «1»; «чистота та прибраність приміщень» - 24 % зазначили «5», 30 % зазначили «4», 10 % зазначили «3», та 32 % зазначили «1»; «достатність освітлення» - 24 % зазначили «5», 30 % зазначили «4», 10 % зазначили «3», 8 % зазначили «2»; 24 % зазначили «1».
На запитання: Повнота та ясність інформації:
«чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 27 % зазначили «5», 24 % зазначили «4», 16 % зазначили «3», 13 % зазначили «2», та 19 % зазначили «1».
На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді {інформація щодо: «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - 22 % зазначили «5», 19 % зазначили «4», 16 % зазначили «3», 10 % зазначили «2», та 32 % зазначили «1»; «правил допуску в і суд та перебування в ньому» - 30 % зазначили «5», 19 % зазначили «4», 8 % зазначили «3», 8 % зазначили «2», та 32 % зазначили «1»; «справ, що призначені до розгляду» - 30 % зазначили «5», 22 % зазначили «4», 8 % зазначили «3», 8 % зазначили «2», та 27 % зазначили «1»; «зразків документів» та «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів» - - 27 % зазначили «5», 19 % зазначили «4», 8 % зазначили «3», 19 % зазначили «2», та 24 % зазначили «1»; -«чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет?» - 19 % відповіли «Ні», 76 % відповіли «Так» ;«чи знайшли на сторінці потрібну інформацію» - 38 % зазначили «5», 8 % зазначили «4», 10 % зазначили «2», та 24 % зазначили «1».
На запитання: Сприяння роботи працівників апарату суду та Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм: 35 % зазначили «5», 16 % зазначили «4», 4 % зазначили «3», 4 % зазначили «2», 32 % зазначили «1» та 4 респонденти зазначили «9».
На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»: «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій справі?» - 27 % оцінили на «5», 13 % оцінили на «4», 22 % оцінили на «2», 24 % оцінили на «1» та 1 респондент зазначив «9»; «чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?» - 30 % оцінили на «5», 19 % оцінили на «4», 8 % оцінили на «3», 8 % оцінили на «2», та 27 % оцінили на «1»; «чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?» - 35 % оцінили на «5», 13 % оцінили на «4», 8 % оцінили на «3», 5 % оцінили на «2», та 30 % оцінили на «1»; «чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/ перенесення слухань у розгляді Вашої справи?» - 24 % оцінили на «5», 16 % оцінили на «4», 8 % оцінили на «3», 13 % оцінили на «2», та 30 % оцінили на «1».
На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність» - 38 % оцінили на «5», 13 % оцінили на «4», 5 % оцінили на «3», 32 % оцінили на «1», та один респондент зазначив «9»; «коректність, доброзичливість, ввічливість» - 46 % оцінили на «5», 5 % оцінили на «4», 5 % оцінили на «3», 32 % оцінили на «1», та один респондент зазначив «9»; «належна підготовка до справи, знання справи» - 38 % оцінили на «5», 10 % оцінили на «4», 8 % оцінили на «3», 27 % оцінили на «1», та один респондент зазначив «9»; «надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію» - 43 % оцінили на «5», 10 % оцінили на «4», 3 % оцінили на «3», 32 % оцінили на «1», та один респондент зазначив «9»; «дотримання процедури розгляду» - 38 % оцінили на «5», 13 % оцінили на «4», 5 % оцінили на «3», 38 % оцінили на «1», та один респондент зазначив «9».
На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»: «чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 41 % оцінили на «Так», 13 % оцінили на «Ні», 13 % зазначили «9»; «чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі?» - 46 % зазначили «2», 8 % зазначили «1», 13 % зазначили «9»; «чи отримали Ви повний текст рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення» - 44 % зазначили «1», 4 % зазначили «2», та 14 % зазначили «9»; чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» - «чи було рішення добре обґрунтованим» - 20 % оцінили на «5», 6 % оцінили на «4», 3 % оцінили на «3», 1 % оцінили на «2», 8 % оцінили на «1», та 10 % зазначили «9».
В розділі Вкажіть загальну кількість: «судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначали від 3 до 25 засідань; судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду - відповіді зазначали від 1 до 3 засідань, які не відбулися; візитів до суду, що не були пов ’язані з участю в судових засіданнях - від 1 до 2 візитів.
В блоці «Зміни та рекомендації» на запитання «які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду», загалом зазначали про зручність та комфортність перебування в суді, повноту і якість інформація та підвищення рівню строків судового розгляду. На запитання «якість роботи працівників апарату суду» 5 % надали оцінку «1», 3 % надали оцінку «2», 10 % надали оцінку «3», 5 % надали оцінку «4», 8 % надали оцінку «6», 5 % надали оцінку «7»; На запитання «якість роботи судді» 10 % надали оцінку «1», 5 % надали оцінку «2», 3 % надали оцінку «4», 8 % надали оцінку «6», 8 % надали оцінку «7»;
На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, кількість респондентів зазначала надання іншого приміщення, фінансування суду, кваліфікаційні судді, дотримання строків судового розгляду, облаштування кабінетів для очікування, під час зняття з розгляду справ у зваязку з хворобою судді завчасно повідомляти сторін
На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «так» (8 % від загальної кількості респондентів, Які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «ні» ( 30 % від загальної кількості респондентів). Три респонденти зазначили «9».
На додаткове запитання, яким було Ваше враження від візиту до руду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «краще, ніж очікував» (16 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «відповідають очікуванням» (27 % від загальної кількості респондентів), третя частина респондентів зазначила відповідь «Гірші ніж очікував» (3 % від загальної кількості респондентів).
На два останні додаткових запитання (№57, №58), чи змінилась якість роботи суду загалом; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства,- кількість респондентів з тих, хто виявив бажання відповісти на додаткові запитання, зазначили, що значно покращилась діяльність суду ( 10 % від загальної кількості), 8 % вважають, що покращились не суттєво, 8 % залишилися без змін, 13 % зазначили «9»; 27 % респондентів зазначили, що позитивні зміни відчувають, а 22 % респондентів зазначили, що не відчувають ніяких змін.