flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування громадян-відвідувачів суду

19 серпня 2013, 08:56

15 серпня 2013 року в Бориспільському міськрайонному суді Київської області було проведено опитування громадян-відвідувачів суду шляхом заповнення відповідної анкети.

Було заповнено 24 анкети. Анкета складалась з 10 питань, які охоплювали різні аспекти: громадянам пропонувалась оцінити рівень незалежності суддів при прийнятті рішень і відношення до відвідувачів суду з боку працівників апарату.

Для Бориспільського міськрайонного суду Київської області акція цікава тим, що спрямована на визначення рівня довіри до суду та за її результатами можливо прийняти першочергові заходи для поліпшення ситуації з доступом до суду, відкритістю в його діяльності, залученні інформаційних технологій для зручності і доступності у наданні послуг громадянам.

Відповіді на питання анкети громадян - відвідувачів Бориспільського міськрайонного суду Київської області

1.      Як Ви оцінюєте роботу суду?

Гарна робота

Добра робота

Задовільна робота

Незадовільна робота

Погана робота

17%

38%

29%

8%

8%

 

  1. Назвіть три головні проблеми, з якими Ви зіткнулися при зверненні до суду (доступі до правосуддя)?

 

 

Відсутність належного рівня інформації про роботу суду  та про права й обов’язки учасників судового процесу

      

 

 

Проблеми організації судового процесу

 

Неввічливе ставлення суддів до громадян

Неналежна правова підготовка суддів

 

Корумпованість судової гілки влади

 

12%

75%

8%

33%

54%

 

 

.  3. Чи погоджуєтесь, що по Вашій справі рішення було добре вмотивованим?

    

Цілком погоджуюсь

 

Погоджуюсь більшою мірою

 

 

Важко визначитись

 

Цілком не погоджуюсь

29%

20%

30%

21%

4.  Чи не склалось у Вас враження, що на суддю відбувався якийсь тиск ззовні (з боку преси, громадської думки, інших учасників судового процесу, та інші тиски)?

Так, склалося таке враження

Важко визначитись

Ні, такого враження не склалося

17%

25%

58%

5.    На Вашу думку, чи є можливість отримати інформацію, про роботу суду по телефону або через мережу Інтернет?

Так

 

 

НІ

 

Частково

79%

_

21%

 

6.  Чи є  зручним для Вас графік прийому громадян канцелярією суду?

Так

Ні

54%

46%

7.      Чи є на Вашу думку ставлення до відвідувачів суду з боку працівників суду     ввічливим?

Так

 

 

НІ

 

Не знаю

83%

4%

13%

 

8.  Ви відчуваєте, що працівники суду не однаково ставляться до всіх відвідувачів, залежно від їхнього соціального статусу та інших чинників? (Вкажіть в чому це проявляється).

Відчуваю

 

 

Не відчуваю

 

Важко визначитись

8%

58%

34%

9.  Чи склалося у Вас враження, що суддя не ретельно підготувався до справи і не орієнтується в її обставинах?

 

Так

 

 

НІ

 

Важко визначитись

20%

58%

22%

10.  Які заходи на Вашу думку необхідно вжити для поліпшення роботи суду?

       

На думку громадян-відвідувачів суду для поліпшення роботи суду необхідно вжити таких заходів:

-          не чинити тиск на суддів при винесенні судових рішень;

-          зали судових засідань повинні бути приведені в належний стан;

-          збільшити час для прийому громадян канцелярією суду;

-          зменшити навантаження на суд;

-          покращити матеріальне забезпечення приміщень суду;

-          встановити достойну заробітну плату для працівників суду.